Nyomtatási nézet

Panaszkezelés

A Takarék Jelzálogbank Nyrt. szempontjából kiemelt fontosságú, hogy Ügyfeleink elégedettek legyenek termékeinkkel, szolgáltatásainkkal, kollégáink ügyintézésével. Működésünk, kapcsolatunk során azonban előfordulhatnak olyan esetek, amikor legjobb szándékunk ellenére is véleményeltérés, panasz keletkezik.

Az erről az oldalról letölthető Panaszkezelési Tájékoztatóval és dokumentumokkal szeretnénk segítséget, megfelelő eligazítást nyújtani Önnek abban, hogy észrevételeit, panaszát milyen módon tudja eljuttatni Bankunkhoz.

Célunk, hogy az Ön és a Takarék Jelzálogbank Nyrt. közötti véleményeltéréseket gyorsan és mindkét fél számára megnyugtató módon rendezzük. Ennek érdekében kérjük, hogy figyelmesen olvassa el Panaszkezelési Tájékoztatónkat, mely a panaszos ügyek kezelésével kapcsolatos tudnivalókat tartalmazza.

Amennyiben további kérdése van, kollégáink készséggel állnak rendelkezésére.

Köszönjük megtisztelő figyelmét, együttműködését!
Takarék Jelzálogbank Nyrt.

 

A Takarékbank Zrt. és a Takarék Jelzálogbank Nyrt. Panaszkezelési Tájékoztatója

1. sz. melléklet A pénzügyi szervezethez (bankhoz, biztosítóhoz, stb.) benyújtandó MNB panaszbejelentő

2.A. sz. melléklet TAKARÉKBANK Zrt. JEGYZŐKÖNYV / PANASZBEJELENTŐ NYOMTATVÁNY Szóbeli (személyes és telefonos) ügyfélpanaszokhoz

2.B. sz. melléklet Takarék Jelzálogbank Nyrt. JEGYZŐKÖNYV / PANASZBEJELENTŐ NYOMTATVÁNY Szóbeli (személyes és telefonos) ügyfélpanaszokhoz

3. sz. melléklet Meghatalmazás

4. sz. melléklet Fogyasztói kérelem MNB

5. sz. melléklet Fogyasztói kérelem PBT

6. sz. melléklet Takarékbank fióklista

Kérdése van?

Hívjon minket

Hívjon minket!

06 1 3344 344